الأربعاء، ٣ أكتوبر ٢٠٠٧

تانى استئناف

غدا الخميس 5-10 تانى استئناف مقدم من المحامى عبدالمنعم عبدالمقصود لقرار تجديد 15 يوم لعشرة من قيادين الاخوان

سينعقد الاستئناف غدا فى محكمة جنوب القاهرة بالتجمع الخامس

هناك تعليقان (٢):

mohamed يقول...

الخميس 4-10
مش 5 الجمعة هي اللي 5

أميرة محمد محمد محمد يقول...

اسماء ربنا يكرمك ويفك اسر ابيك ويجازيكم الله خيرا علي صبركم

انا بافعل كنت عايزه اقولك علي ان مدونتك اصبحت اخباريه جدا وصدقيني انا فرحت لما لقيتك اخذت بالك من الموضوع ده الاخبار يا اسماء ممكن نجيبها من اي مكان اما ما كان يميز مدونتك هي الحاله الانسانيه الجميله اللي كنت بتنقليها لنا عن حياة بنت واحد من اهم كوادر الاخوان والعمل السياسي عامة فارجو ان تعودي لهذا مره اخري وربنا معاكي

اما بالنسبه لما يفعله عملاء الحكومه فهذا في كل الجامعات ولقد منعونا من عمل مشروع شنطة لرمضان
انا كتبت تدوينه علي ما حدث ارجو منك زيارتك لرؤيتها

ربنا يبلغنا واياكي ليلة القدر