الأربعاء، ٢٠ أغسطس ٢٠٠٨

كالعادة


 
حتى لا تهتز الصورة العامة :D:D

مسحت البوست

وحتى لا يتحقق غرض الاعداء فى القيام بحملة ضدى :P:P

مسحت البوست

معذرة زوارى الكرام  على هذة التفاهات

قررنا عدم ازعاجكم مرة اخرى بهذة التهيسيات .. بعمل مدونة خاصة لنا نحن الاصدقاء

نهيس فيها براحتنا

دمتم بخير .. وبدون تهييس :):)




هناك ١٠ تعليقات:

همسة قلم يقول...

هههههههههههههههههههههههههههههه

ونعم التهييس

أمنية

السريلاك به سم قاتل لا تفتحي العلبة

نداء نداء .. السريلاك به سم قاتل ماتكليش منه

أسماء يابنت عمو عصام ... تحيا جمهورية التهييس السريلاكية

امنية يقول...

3
2
1
اكرر النداء
دعوة لإغلاق مدونة هعيش واتحدى احزانى
واحاله اوراق اسماء عصام الى فضيلة المفتى


صوت هتافات الجماهير
"يحيا السريلاك"

اسماء العريــان يقول...

اسماء باشا .. لا تقتربى وانا مهيسة .. انتى مش شايفة نيك نيمى على الماسنجر ولا ايه :D:D

ههههههههه.. شكل كلنا هيسنا .. لا يرى الله لمخلوق هذة اللحظات التهيسية :D:D

ــــ

امنية .. معذرة لانى موفيتش بوعدى ليكم وهو عدم رؤية مشاركات امنية او سماع صوتها ولكن قريبا جدا ان شاء الله

امنية روحى موتيلك يومين وتعالى تانى .. بس متنسيش .. السيرلاك لاززم تحطية فى الوصبية :D:D

ـــــــ

بالتاكيد سيحذف هذا البوست فور انتهاء فترة تهييسى :D:D

نـارا يقول...

يــــــــــــــارب

عوض عليا عوض الصابرين فى أمنية وأسماء

كنتم عاقلين وزى الفل ..!

إيه بس إللى حصلّكم

واحدة هس هس

والتانية فش فش

هههههههههههههههههههههههههههه

اسماء العريــان يقول...

يا نارا .. انا مش عايزة اتكلم عن المسدج الى انا صاحية عليها انهاردة

وبعدين .. مين الى قالك ان احنا عاقلين لالا اعطاكى معلومات خاطئة .. وقليل من الجنون لا يضر

اجرى العبى بعيد يا فش فش :D:D

أنا مسلم يقول...

الحمد لله وها قد عادت أسماء الي عقلها
ها قد عادت الي سابق عهدها
فقد انتهي مفعول اللي شربته
ارجوكم متفهمنويش صح
انا اقصد سريلاك
هههههههههههههههههههه

أنا مسلم يقول...

الحقوا فاضل علي رمضان ايام
طب هنعمل ايه
لو عايز تعرف ادخل علي مدونة وانا اخوان
http://wana-ikhwan.blogspot.com/
وانت تعرف

اسماء العريــان يقول...

بكل فخر انا اخوان .. نزوركم ان شاء الله فى المدونة

غير معرف يقول...

الصُورة العامة لا يمكن تهتز يا أختنا :)

نحن عهدناكم على خير ووثقنا بكم على أساس هذا الخير

وقليل من التهييسات لا تهز قَيد أُنمُلةٍ صورةً ناصعةً من دَمَاثة الخُلُق وطِيب الحديث ورَحابة الصدر ونَقاء السريرة وربانية التوجُّه

لا عدمناكم :)

...

اسماء العريــان يقول...

اخ محمد .. ربنا يكرمك يا فندم.. إطراء لا نستحقه .. جزاكم الله خيرا